måndag 26 november 2012

Inget inlägg idag

Hmmm, vad ska jag hitta på att skriva idag. Knappast intressant att veta att jag nästan fick ena foten krossad av en snubbe som försökte stå på huvudet på yogan och slog över rätt på min höger baktass. Den lätt galne italienaren jag åt lunch med idag var helt klart ointressant - trust me! Och inte vill ni veta att jag gjort en riktig öron-näsa-bihålesköljning när en 3-metersvåg attackerade mig. Visste knappt vad som var upp och ner. Får vara glad att det inte blev en lung- och tarmsköljning också. Att jag sett delfiner på ett par hundra meters håll är väl knappast heller intressant med tanke på alla naturprogram på TV som visas därhemma. Där får ni ju se dem i närbild. Det är ju som att se Zlatan live, utan repriser och närbilder - kasst! Näää, helt ointressanta upplevelser så jag tror jag struntar i att skriva något idag.

1 kommentar:

  1. Nej du har helt rätt.;-) Fast ändå inte - du fortsätter yoga - spännande :-). Fortsätt med ditt härlig bloggande. Märkligt att se att du har framtidsskrivit detta inlägg, kl 17.37 ikväll. Hihi

    SvaraRadera