onsdag 21 november 2012

Morgonmotion

Hej denna underbara strålande dag! Kanske för att jag gick en 6 km motionsrunda i morse. Jag tog lite bilder så att ni också kan hänga med.  
 

Nej, alla hus är inte gula, men många är väldigt färgglada


Riktigt gammal man vid templet










Mitt alterego

En skolbuss knökfull med ungar och alla skrek "How are you? Töserna längst bak och grabbsen längst fram - förstås...


 En riktig raring och linslus :-)

Synd att ni inte kan höra bollywoodmusiken som strömmar ut ur högtalarna.

Porten till en en av de mer välbeställda familjerna.

Stolaffären

Töserna är jätteblyga inför kameran, men ååååhh så vackra...

Grabbarna är ofta väldigt fysiska. Det är inte ovanligt att se både unga och vuxna män gå hand i hand - utan att de är homosexuella.

När jag kom fram tillbaka till Klippan kände jag droppar på vaderna. Det var hästsvansen som var så svettig att det rann ur den och droppade ner på mig. Härligt!!!!

Frukost bestående av musli, yogurt, frukt och kanel. Åsså lite kaffe på det. Toppen! T o m ananas går att äta om det blir fel i beställningen.

Frukostsällskap, Hari som vägrar le fast han är så vacker när han gör det ;-)) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar