onsdag 9 januari 2013

Bantningstips

Jaha, då har det hänt. Efter resor runt om i världen i flera år så kan jag inte längre säga:
- Jag har aldrig blivit matförgiftad utomlands.
Nä, natten till igår och gårdagen var inte rolig. Satt på stolen stup i kvarten.

Annelie var det lika illa ställt med. Fast hon drog igång flera timmar senare än jag. Som tur är delade vi inte rum/toa...... däremot en grillad "Seafood-platter"

Det mest irriterande är dock att ni alla som är skeptiska till Indien och anser att "alla" blir sjuka där, har fått vatten på kvarn. Tusan också!!

Sen måste jag faktiskt fundera lite på hur det kommer sig att jag varit sjukare senaste månaden än jag "nånsin" varit. Hmm, förmodligen slumpen och ska inte analyseras mer än så ;-)

Fortfarande ont i magen, men nu såååå mycket bättre fast maten smakar inte ännu. Dricker söt, läbbig Cola, vilket jag inte gjort på hur många år som helst, men det lenar gott i kistan.

Deepak tycker t o m att det är bra att jag varit sjuk så mycket - för som han sa:
- You wanted to lose some weight. Now you have!!

2 kommentarer:

  1. Nu är det enklare att lämna en kommentar. Gå in på "X kommentarer". Skriv din kommentar i rutan. Under "välj profil" väljer du anonym sen klickar du på publicera.

    Därefter måste du bevisa att du inte är en robot och skriva de "förvridna" tecknen som står där. Det är två "ord/sifferkombinationer" i två olika rutor. Sen klicka på publicera. Klart!

    Glöm bara inte att skriva under vem du är i kommentarsfältet så vi andra vet vem du är. //Eva

    SvaraRadera
  2. Usch det låter inte trevligt alls. Skönt att du är på bättringsvägen - tänker på dig. :-)

    SvaraRadera