söndag 6 januari 2013

Lördagsdans

Det är alldeles galet. Över 2 000 gånger har ni varit inne och läst min blogg. Jag är
ödmjuk inför det och glad över att ni är med mig här.



Igår var vi på en helt underbar dansförställning. En indisk grupp som åker runt i världen är här i Varkala. Mycket vackert! "The sound of silence" är en modern dansföreställning med mycket indisk influens.  Å tänk, det var tjejer med - det händer ju inte.....

Deepak tycker det är hysteriskt att betala motsvarande 150 svenska pengar för en dansföreställning. När jag säger vad samma föreställning skulle kosta i Sverige (4-500) tror han inte på mig. Men nu har han i alla fall börjat planera en dansföreställning där han själv ska dansa. Jag och Mia har lovat betala 1 000 rupisar var för att få se det. Underbart, de glada skratten är tillbaka... :-))

Inga bilder på Deepaks dans ännu, men några från igår kväll. Det var blixtförbud och vi satt lite halvtaskigt till så bilderna är som de är. Håll till godo!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar